העולם צועד בקצב מהיר ביותר ובשנים האחרונות התווספו מקצועות רבים לאופציות של תחומי העיסוק. המהפך שיצר האינטרנט הוא עצום ונוצר עולם חדש של מקצועות העתיד. כמו כן, יש מקצועות רבים שנעלמו, דפוסי התנהלות ישנים שכבר אין בהם שימוש והמון אופציות חדשות ומאתגרות.
לימוד של מקצועות העתיד
את מקצועות העתיד אפשר ללמוד בשפע של קורסים ברחבי הארץ וגם בקורסים on line . יש קורסים ארוכים וגם קצרים ובמקביל ללימודים או מיד עם סיומם רוב הבוגרים ימצאו מקומות עבודה כשכירים או לחלופין יחליטו לפעול כעצמאיים בתחום שאותו הם למדו. מדובר בתחומים שהם מאד מסקרנים ושחלים בהם שינויים ברמה יום יומית ולכן העובדה שבכל יום הם נחשפים לנושאים אחרים מרתקת אותם מאד.
קידום אתרים
במציאות העכשווית ולנוכח הריבוי של אתרי האינטרנט, אם לא רואים אותך באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, אתה לא שם. לכן יש חשיבות עצומה לבצע קידום אורגני אשר באמצעותו כל אתר עולה כלפי מעלה במיקום שלו ולכן נחשף לקהל גדול יותר מדי יום. יש לכך ערך מוסף כיוון שהגולשים מכירים את האתר ולאחר מכן הם הופכים לקונים פוטנציאליים.
כדי ללמוד את האופטימיזציה של כל הפעולות המובילות לכך, מומלץ להירשם וללמוד קורס קידום אתרים, כיוון שיש כמה וכמה דרכים לבצע קידום אורגני מוצלח וכך לסייע לכל לקוח לקדם את עסקיו.
מנהל חנות מקוונת
האפשרויות לרכוש מוצרים שונים באינטרנט הן רבות וישראלים רבים מפעילים חנויות העוסקות במכירה של פריטים שונים on line. כיוון שיש עבודת תפעול רבה הקשורה בהפעלה של אתרי איקומורס כדאי ללמוד זאת ולאחר מכן לפתוח חנות או חנויות. יש כמה שיטות להפעיל חנויות מקוונות, במקצת מהן יש לדעת לטפל גם בנושא של ליקוט סחורה ולוגיסטיקה ובאחרים יש לדעת כיצד לפעול מול גורמים אחרים כמו אמזון, כדי לקדם את הגעת המשלוחים ללקוחות.
בניית אתרים
למידה של בניית אתרים היא עיסוק בתחום שיש לו דרישה רבה. כל עסק זקוק לאתר אינטרנט שיהיה חלון הראווה שלו ויש עסקים רבים שיש להם כמה אתרים. כל עסק עוסק בתחום אחר ולכן בונה אתרים מבצע עם כל אחד מהם סיעור מוחות לגבי הקטגוריות הנכונות ביותר, אופן העיצוב, אתר תדמיתי או אתר למכירת סחורה ועוד. העבודה המגוונת הזו היא לא שגרתית וכל מי שעוסק בה נהנה מהפרודוקטיביות שלה.
מנהל פרסום
הפרסום עבר מהפך משמעותי בשנים האחרונות וכיום מנהלי הפרסום עוסקים בקידום ממומן, בהפקת סרטונים עבור הרשתות החברתיות ובפנייה לפלח השוק הרלוונטי, כדי להצליח בכל קמפיין פרסומי. אפשר וכדאי ללמוד את השיטות המתוחכמות העכשוויות בקורסים השונים.
ניהול תוכן
אדם שהוא בעל ידע בנושאים רבים, דובר עברית רהוטה, יודע להתנסח וכותב ללא שגיאות כתיב, יכול לעסוק בכתיבת תוכן של מאמרים שיווקיים ואינפורמטיביים עבור אתרי האינטרנט השונים. גם יצירת תוכן ויזואלי נכלל במקצוע הזה, בין אם אתה לוקח מעצב גרפי ועורך וידאו ובין אם אתה משתמש בתוכנות לבינה מלאכותית, מעצב בקאנבה או עורך בתוכנה לעריכת וידאו)
המאמר פורסם באדיבות פורטל הלימודים https://matalomed.co.il/